FIFA 15-anmeldelse

FIFA-15-Messi-mobile-cover

FIFA-15-Messi-mobile-cover

FIFA 15

Ny sesong, ny FIFA! Spillet som millioner av mennesker har ventet på har endelig kommet. Det har medført både overraskelser og skuffelser. Jeg har tatt meg tiden til å slå meg ned og avsløre det nye FIFA hadde å by på.

Her har du de største tekniske forskjellene fra FIFA 14 til FIFA 15.

Følelsene
Med over 600 nye ansiktsuttrykk kan du føle med spillerne når de bommer på åpent mål eller på straffe, men når du ser Demba Ba ha et overbitt på 20 cm kan du kanskje ikke føle sorgen, men heller le av det. Her har du en av spillerene fra ekte til FIFA

FIFA-15-1

Kvaliteten

Lysanlegget er rigget for å erte ut detaljer i spillernes ansikter og bringe av kampene mer på linje med kvaliteten på TV-sendinger. Kroppene til spillerne har også blitt gjenoppbygd – de har sterkere, kraftigere og mer muskuløse – og ser mer ut som ekte idrettsutøvere. Men det er mer enn bare spillerne – banen vil nå forandres etter været, mye regn, mye søle.

Ultimate Team!
Det kanskje alle FIFA spillere har gledet seg til er Ultimate Team. Spillerkortene får mer liv og designet litt som i fjor. spillerne føles mer tro mot statistikken. Neste gang du møter Ronaldo i en kamp vil du føle at han er vanskeligere å stoppe. Noe som skremmer alle spillere på Ultimate Team er den nye, verre Kick-Off-glitchen. Når du tar avspark blir motstanderens midtbane presset opp over midtlinja og spilleren din kan løpe ned til forsvaret. I år er dribling og fart enda mer farlig enn i fjor og spilleren med ballen kan lett løpe forbi forsvaret. Dette fører meg videre til serverne, de er fortsatt dårlige og tilkoblingsbaren var tatt vekk før nå på tirsdag når den kom tilbake. Da ble nok et par hundre tusen glade for å ikke havne opp og spille mot en på den andre siden på kloden.messi-vs-ronaldo-fifa-15-rating1

Konklusjon:

EA har fikset en god del, har de fortsatt en god del igjen før alle er fornøyde. Jeg gir terningkast 4.

Skrevet av Elias